MRIMTTSSON

LAdiDA, besta ordät

Kategori: allt å alla

De senaste dagarna har varit fina i goda vänner lag. Två av oss hattifnattar har började skolan i måndags, Alice var på egna äventyr och då vart det jag, Ellen och Elin. På måndagen chillade vi på grillen och hade det allmänt mys med fattiga riddare. På tisdagen var det Alice födelsedag (GRATTISGRATTIS). Vi överblivna åkte till stan där vi hade frukost på expresso house, vårat häng nu för tiden, och sen shoppade vi loss på monki. Där skrämde Anna oss och hon och Elin stack iväg för att se på beck. Ellen och jag bestämde oss för att köpa muffinsen till Alice som vi pratat om så länge och det gjorde vi. Det var nog den mest pimpigaste muffinsen i världen av choklad. Skaparna (E&jag) tyckte om den, men tyvärr delade Alice inte detta med oss. Men men. Sen hängde jag och Ellen bland böckerna och Wayne's coffe på akademibokhandeln. Vi blev fasligt tröstiga och köpte oss var sin jordgubbsmust. Sen shoppa vi papper och mötte Elin och Anna igen. Vi for hem. Anna gick hem och åt. Vi andra gjorde en myshörna i mitt rum med jordglob och gottgott. Musiken på pratvolym. Det var fint!

Imorgon är det min tur att lämna sommarlovet och Trygga Torslanda. Jag börjar nämligen GYMNASIET. Bussen 07.55 blir det. Sen har jag 5 min att springa över vågmästarplatsen och komma med bussen till Eriksberg. Det blir tufft. Men frukta ej. Jag har en plan B.

Hoppas min klass är bra, men som Anna sa: KLART DOM ÄR!. Jag hoppas det Anna. Jag hoppas det...
å nu ska jag borsta tänderna, spela gitarr och sova i mitt NYAAAA RUM! DET ÄR PIMP!

Jag börjar skolan imon..... OOOOH SCARY!
Jag har en jordglob, pilutandehj!
Mitt läskiga naglack. Jag vet inte om jag gillar det. Funderar på att skänka bort det. Någon aspirant?
Socks, socks, I like socks. They're here, they're there, I even like to wear them as underwear. Nope ska ha dem imon. PIMP
Web-cam bilder vad hade man gjort utan dem? Borde kanske posta upp vanliga med dock.... eeeh.
Godnatt!

Kommentarer

  • ellen säger:

    Underbar summering sockheart! Yepp, the muff was pimp maaaan. Hahahhhh ahhh gaaaaaah. Good luck ! <3

    2010-08-19 | 11:36:47
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Elin säger:

    Hoppas din dag har varit bra idag! Web-cam bilder är det nya modet. Pussss<3

    2010-08-19 | 15:58:06
    Bloggadress: http://powercat.blogg.se/
  • Wärmlänningen säger:

    aaaaahh!!snygg jordglob :D och grymma cambilder <3 jag ska skriva dig ett brev nu snart så du kan svara och berätta om ditt gymnasium!

    2010-08-20 | 12:13:21
  • Anna säger:

    Stort barn precis som vi andra! Älskar att din klass är så roligt, extremt avundsjuk! :) Mys med nytt rum och cam bilder, yeah!<3

    2010-08-20 | 18:14:48
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: