MRIMTTSSON

400 slag.

Kategori: allt å alla

Ellen och jag. med en kola i mun! Den var inte gooood. haha. I'm not a colafan.
Efter mitt släktkalas kom Ellen och gratta mig med fina presenter. <3 Vi muppa runt lite och satte sen på Linas kvällsbok.
Älskar dig mupp<3                               ....och ernst?
Sen kom ungar! :D först Alice, Linnea, Sebastian, Daniel och Axel. Sen busarna Anna och Elin :)
Jag hade tråkigt så det blev lite överredigerade bilder är jag rädd. Men det gillar vi!
vi såg fucking åmål som är så fucking bra.
Sen drog de andra och kvar blev Ellen och jag. Vi övervägde att sova eller se på film. Vi valde film men tyvärr somna jag lite ändå. Åh har blivit så dålig på att hålla mig vaken.
nick and noraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bra film!
Det var det :) Ellen skrev allt mycket bättre så gå in på hennes blogg istället om du vill se eller snoka mer (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: