MRIMTTSSON

The day after.

Kategori: allt å alla

Dagen efter den tjugonionde augusti tvåtusen åttan, min femtonårsdag. Ellen vakna innan mig. Jag var seg. Men hon roade sig nog med mobil och elle.
God frukost.
Filurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
fina morgon frisyrer gjorde vi. Ellen såg ut som en karaktär i Little Britan fast mycket sötare och jag som en ren nästan. Det ville jag nog lite i alla fall.
Brämhult JUICE
Ensamble, c'est tout!
Be proud of your nose!!!!
Fina Audrey som man önskar att man skulle få vara för en dag. Hur hon tänker, att vara i hennes skor.
Sen skulle min bäste far hem till ett annat kalas. Nämligen brodern Carls släktkalas.
Kvar blev jag. Fast ryckte mig lite i kragen och åkte till ikea med modern. Sen lite allmän folkträff hos Sebastian.
Nu ska jag nog packa. IMON TILL TORSDAG PADDLING MED KLASSEN!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    wooo, haha, fina bilder! Trodd dt var jag på första bilden. men såå är dt ju inte ;O mihiih, Puss<3

    2009-09-01 | 22:04:26
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Anna säger:

    Hahaha tvåtusen åtta :p hahah var bara tvunen ;) fin fina bilder<3

    2009-09-04 | 13:39:39
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: