MRIMTTSSON

BÄSTE FAR!

Kategori: allt å alla

Je le vois. Il la vois. Je suis élevé de drame. Je déteste ça Je t'aime et Je t'aime tellement que je me hais
Sommarn är ganska långt bort nu och vintern är påväg. Men först blir det höst!
Klänning jag vill sy i slöjden för att den är för dyr in real life :(
T for the dubbel v and i, two g and one y!
Vill ha en hatt. HATTFNATT
Nu har jag hoppat av bollkalle saken. Lika bra
Älskade Alex Turner och Miles Kane.
Jag har världens sug av att shoppa. hm. Har det nog ganska ofta, men om jag får köpt det jag nu har i tankarna tror jag det kommer bli lite lugnare på den fronten. Om mor och en frisk jag åker nog kanske till stan på lördag. Då blir det doc's, johanssons skor och créme färgad ulltröja från monki. Den svarta veckade klänningen från monki provade jag också en dag. Den var fin så kanske kanske. Men tror inte min plånbok vill det... aja.

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Åhh älskar den svarta-bilden-docmartens, känner igen den väl ;) haha. Men men, Åh jaa BESTEFAAAAR. Bli frisk din harpun :( Idag kastade jag 17 m med diskus! I'M THE NEEEEEEW HERKULES FFS! jepp, lev med det. I know u want me liksom :; (blink figur) PUSSSIPISS

    2009-09-23 | 16:53:49
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: