MRIMTTSSON

heppheppmepp.

Kategori: allt å alla

UT PÅ SYNTHSIZERGOLVEN NER I LJUVA LIVET! KOM IGEN LENAAA- HÅKAN HELLSTRÖM!
Ett annat sätt att var ung. Filmen.
JAG BORDE SKAFFA MIG ETT PAR FINA GLASSÖGON SÅ JAG ANVÄNDER DEM MEN MIN MAMMA BLIR SÅ FASLIGT SUR NÄR JAG TAR UPP DET. AJA FÅR VÄNTA TILL GYMNASIET ELLER NÅTT.

Idag gick jag tidigare från min ledarkurs och lämnade Malin med fjortisdunkarna (Förlåt så hemskt mycket<3) för att hinna plugga lite på musikprovet. Franskan kan jag ganska bra och min arma moder sa att jag kunde musiken och inte behövde öva mer. Frågan är, sant eller falskt? hm. Jag hoppas på sant. EHOWNW

Elin och jag tar våra väskor fyllda med gympakläder och drar till stan efter skolan imorgon. Elin ska köpa en väska för högst fyra hundra kronor och jag lite presenter till en liten grej som fyller på onsdag, kanske blir det musctachhhhhhhalsband till mig själv också. Jag tycker att jag borde ge mig själv en liten klapp på axeln för att jag inte lösat min månadspeng på onödiga ting utan snålat. I'm the new Krösus Sork! B.A.M.S.E är braaa! :)
Det är verkligen bara plugg plugg plugg hela tiden nu för tiden. Det beror på omdömena som ska in efter prao:en och lovet. Why? Why? Why? Jag ska i alla fall praoa på Myrorna. Mehe det blir nog kul tror jag .... eller inte.
Nu ska jag gå in på fACEbooK tror jaghhhhh! Hejdåååååååå och på söndag ska my family baka kan3lbullar! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D det är kanelbullensdag då

Kommentarer

  • Malin säger:

    det är lugnt mari, jag är van vid fjortisdunkarna. haha. men jag visste inte att du såg dåligt, eller i alla fall behövde glasögon? lycka till på provet imorgon.<3

    2009-10-01 | 20:43:19
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Ellen säger:

    Ja fan va mkt prov. Jaja man får stå ut i det sista ;) Ohh näämen ohjohjhjhjhjhj. Krösus huh? :; :; JAAAAAA GMEEEEED. Mihihihihh<3

    2009-10-01 | 21:48:50
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: