MRIMTTSSON

Jag kan inte gråta.

Kategori: allt å alla

Fransk musik är så fin, den har känsla. Edith Piaf boken jag läste väckte verkligen ens intresse för det och man får vet hur de mesta av de gamla franska artisterna var.

Kom och tänka på Bd och läste en artikel om dessa underbara gossar. Har nog aldrig fattat att de har splitrats. Vill inte fatta, de finns ändå alltid i hjärtat jag vet. Men dom får inte sluta! Orkar inte det. Jag har liksom stängt av alla känslor för att inte se klart. Måste väl vakna snart, men inte än. BRODER DANIEL FOREVER!

Jag längtar till sommarn och skolan slut. Fast har prao innan. jag vet itne om man ska kalla min praktikplats lyckad eller förfärlig. Jag ska jobba på café. Sommarjobb tänker nog många på, men jag vet inte om jag vill sommarna ska man bara ta lugnt, fast ändå...
Ska nog fösöka fixa något mer.

Ååååh! Vad bra vi börjar bli på låtar nu med bandet, yey! Ska spela in i sommar också *Glädje skutt*







 Är inne på min mammas data så har inga andra bilder
 
1. Boder Daniel
2. Edith Piaf
3. Exempel bilder på datan
4. Bara för jag är hungrig och har komplex ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: