MRIMTTSSON

GÖTEBORGSJUKDOM

Kategori: allt å alla

GU har byts ut till GS. Linnea smsa mig precis. Varför har västtrafik gjort det. Jag skickade fem sms för att jag trodde det var jag som gjorde fel. GS vad betyder det egentligen? GU betydde ju göteborgungdom.

Hade lust att lägga upp lite låtar så här kommer låtar jag alltid blir lycklig av.
Några av mina favorit band just nu eller var för ett tag sen.
Shout out louds- tonight I have to leave it.
Haha den lilla flickan. De verkar vara riktigt snälla i SOL (Haha sol) än gemfört med andra band, som mando diao t.ex.

Hästpojken- utan personlig insats, det är läskigt vad jag har blivit besatt av denna låt.

The Pains Of Being Pure At Heart - Young Adult Friction
Ska nog köpa deras skiva om jag hittar den.

Vampire Weekend- Oxford Comma och Kids Don't Stand A Chance.

Florence Valentin -Upp sociala, ner på systemet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: