MRIMTTSSON

anyway I'm not alone

Kategori: allt å alla

Jag väljer mellan att plugga lite no eller att irritera min trummande granne med en trumbattle, lutar med åt det sista.
*ELLEN VI MÅSTE SKAFFA WOW-BILJETTER SNART!*

Jag älskar låten och reklamen+parfymen, den gröna. Funderar tillochmed på att köpa den, busigt.

*Bilden som jag kommit för att kalla "SKRÄCKEN". Ser lite ut att ha en prick på käkbenet och bilden är ganska ful överhuvudtaget men jag måste ladda upp den. Annars hoppar min onda tvilling (människan i spegeln på mig) på mig och biter mig :S* Hej jag har ingen pupil eller ögonfärg :D
Mitt älskade Äpple och lite av mitt stökiga rum ;D


*PLOMMONTRÄD*


Mari- Vad står det på armen?
Emma- Emh va?
Mari- Sexbomb?
Emma- Nää libertine


*Let Me Introduce Myself I'm A Man With Wealth and Taste*

Kommentarer

  • Ellen säger:

    ÅHH, du har fått systemis :D så nu kan vi vara fotisar tsm (Y):D:D Åhh elr hur blir man extra glad när Miss dior cherie kmr upp på tv skärmen :D o nu är jag hemma föresten :d puss<3

    2009-05-03 | 13:00:45
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: