MRIMTTSSON

Jag Vet Inte.

Kategori: allt å alla



Hm. Jag har suttit och knepat ihop denna bild ovan den närmaste timmen. Jakten efter en korthårigare Kelly Osbourne, kortare än på bild, tog år. Det fanns ingen. Men hittade denna som är ganska lik min.

The horrors nya skiva är inne på datan. Liksom florence valentins första. Nu ska det lyssnas om jag bara hittar inkopplingssladden. Jag börjar klockan nio så det blir sovmorgon. Äntligen sömn. Men ska nog läsa lite. Kanske i den boken Ellen tipsa om som skulle passa mig perfekt fast konstig. Haha. Jaja jag får se hur den är :)

Vi lånade 4 ganska tjocka böcker var igår. Bokmalar. Jag skulle kanske följa med Anna ner till biblioteket imorgon för att vi ska låna en engelsk bok. Kanske lånar jag "The boy called it". Finns det några tips på bra böcker?
Behöver någon att göra nu när familjen ska åka tåg till Nice. Men första blir det Dyrön och popkollo. Undra hur det kommer bli. Jag känner mig otroligt nervös inför det. Känns inte som om jag vet vad jag gett mig in på. Men det är ju inte världens största sak så det kommer nog gå bra och bli kul.

Varför ska det vara så svårt att hitta en grå lång armad tröja? Får leta innan och efter min klipptid på måndag. Då ska vi till Delsjön. Wooho!

Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: