MRIMTTSSON

Kort kort kort jag vill ha kort kort hår!

Kategori: allt å alla




Åh jag har en jätte lust att klippa lika kort som på bilderna. Mest som den första på Jean Seberg som också är på den sista bilden. Mia Farrow har också riktigt fint hår fast längre. Hm..... Jag tror jag kör på Jean om man får en tid i veckan hos barberaren. Men först måste jag nog få råd av systern.


Agyness Deyn, Laura Marling och Sienna Miller som Edie Sedgwick.

Någon av dess frisyrer kan jag också tänka mig, fast jag har dock inte kommit på om allt verkligen passar mig. Kanske inte superkort gör det heller.... Men jag kommer nog nästan få ångest av att inte prova.

Nu ska jag nog jobba mig till wayoutwest biljetten och äta min banankaka hejdå!
Saknar människorna, så tråkigt utan er :(

Kommentarer

  • Ellen säger:

    ÅHHH ME LIKE! älskar ditt korta hår :))))))) och det ännu kortare in tha future :))))) du kan få vara min yoggi cow and I your yoggi horsie. THAT'S NIIIIIIIIIICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAJS SUPRISE MAAAAJS. Saknar dig

    2009-07-15 | 21:18:33
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: