MRIMTTSSON

Förvirrad.

Kategori: allt å alla

SAKNAR<3
Yey bockarna bruse! <333
Läskiga barn.
HAHA fjortisvarning.
Berlin.

Sen när har jag börjat uppdatera så här ofta med typ inget att säga. haha.
Kanske borde jag inte klippa mig utan spara, det var fint på de där två gamla bilderna från 07 och 08. Jag skäms nästan lite. Men håret är fint som sagt. Men min plan är ju att klippa kort och sen låta det växa så jag har page ungefär till nian. Sen ska jag låta det bli långt igen som det var förra sommaren fast friskare och inte lika slitet. Det är min hårplan 09-10 så nu vet ni. Woooho! oj vad 2009 har gått snabbt. Kommer ihåg när det blev 09. Snart är det höst och nian och sen 2010, känns en anning skumt.
Jag hade tänkt åka in till stan och leta reda på en fin klänning att ha till mina älskade nylonstrumpor med prickar. Sen möta mamma på stadsbiblioteket och leta efter engelska böcker. Men så ringde Alice mig så nu ska hon och jag åka till stan istället :D Åh det var längsen <3 haha

hejdå, nu ska jag nog äta lite tror jag. MACKOR HERE I COME

Jag vill till Emmaboda den 1 aug. Pains of being pure at heart spelar då... *SadFace*

Kommentarer

  • Ellen säger:

    håååår. älskar ditt korta hååååår. Men du passar i allt ::::DDDD STUUUBB HERE WE COME. hihi. nope. <3

    2009-07-24 | 16:19:42
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • L&E säger:

    HAAAAJ! har läst din blogg nu massa fina bilder!

    hela bloggen är riktigt fin. Bilden på oss är jäkligt het, skulle inte säga nej om du gav mig en emmaboda biljett hiihoo <33

    2009-07-28 | 18:25:27
    Bloggadress: http://littlelibertine.blogg.se/
  • L&E säger:

    btw hur tar man bort ramen runt bilderna?

    2009-07-28 | 20:42:37
    Bloggadress: http://littlelibertine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: