MRIMTTSSON

Socks Socks Socks lovely socks And MOBILE PHOTOS!

Kategori: allt å alla

In My Room!
My new shoes 1, :)
seee upp!
My new shoes 2, i likeeee
My little yoggieyalla friend, saknar dig!
Påväg till Nice
På Lafayette har det mini mentos! :D
'
'
Jag och Emma skrev i en gästbok på ett tråkigt museeum haha, det sista där är jag som får skuldkänslor. haha
Alice så sööööööt du är!
Jag älskar den väskan<3 ryggsäck är det men men
ITALY
Järntorget
'
On a train to Nice, Detta kan vara utsikten
Torget i Nice, i fontänen hade någon hällt i diskmedel eller något för det var skum en dag
Systra mi<333
Hej på er!
Vi avslutar med en till bild på mina älskade sockar haha

Detta är bilder från Nice, idag, igår, förra veckan, innan skolavslutningen, efter skolavslutningen, popkollo, dyrön och andra saker. Men kul har det varit!

Idag köpte jag sockar haha
Med Linnea och Anna for vi till stan, sen så ska vi kanske träffas fast min mamma vill att jag ska äta något konstigt nu, men är inte hungrig får se vad som händer...
Jag lyssnar på håkan, TACK MALIN FÖR ATT JAG FÅTT LÅNA SKIVOR
Åååh nått gammalt, nått nytt..... Det håkan albumet funkar inte att få in i itunes :'-( bläääääe

Jag: Jag ska inte köpa något idag.
Anna och Linnea: Okej
På Topshop.
Jag: Räknas sockar?????

*Jag skrattar men ingen annan gör åt detta okej  :$ *

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilka mysiga bilder :)

    Haha jag hörde inte ens när du sa det med sockarna! :p och så svarade jag ändå, jag är cool ;o haha <3

    2009-07-20 | 18:18:54
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Hahaha jag hörde inte heller när du sa det om sockorna ;) xD är du ens säker på att du sa ngt om det? :P jag håller med anna mysiga bilder :)<3

    2009-07-20 | 18:45:15
  • Malin säger:

    jag ska också säga att det var mysiga bilder, för det var det! och vad bra att du blev glad för skivorna. hihi. just det, jag ska kolla om jag har några låtar med billie the vision and the dancers sen, för då kan jag lägga dom i låtar till mari-mappen. haha, lite mobbat att jag har en sån mapp kanske. :)<3

    2009-07-21 | 11:31:37
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/
  • Ellen säger:

    haha, ni besökte också skumparfymstället. HAHA. Nice. Jag saknar diig yoggiken!!!! <3

    2009-07-22 | 19:24:07
    Bloggadress: http://lowfucker
  • alice. säger:

    tihihihi :$ tack sötis!

    2009-07-22 | 19:46:01

Kommentera inlägget här: