MRIMTTSSON

HOME ALONE!

Kategori: allt å alla

Mina föräldrar åkte för ett tag sen. De ska på resturang med min pappas föredetta jobbarkompis och nu vän och hans fru. De frågade om jag ville följa med men näää tror inte det va? Jag orkar inte sitta och vara artig mot några människor jag knappt känner och är nästan till snobbiga eller det tyckte jag när jag var liten fast kanske är de bara så mot småbarn eller så är det snäll (det tror jag nog hehe), men deras son var snäll :)

Åååh jag är glad för Elin åker hem till GBG på söndag, jag kommer terra den ungen haha :D<3456789
Mindre glad är jag dock för min pappa har ätit upp min B&J, men det kanske var lika bra. Ska nog äta digestives och smooothie istället. Min farmor är så gullig kom med en hel glasslåda full med nyplockade blåbär på min systerskalas i helgen.

Elin och jag i somras, vi var töntar och köpte napp, hahaha gud!

MUSTACHHHHHHHHHHHHHHHH :D

Kommentarer

  • Ellen säger:

    mustachmannen<3 DÄÄÄNSKESKIIIIDDDDDE. ja jobbigt att vara artig :)))))))<3

    2009-07-23 | 20:23:41
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • Elin? säger:

    Usch äckel varning på oss där va? :) Jag har alltid så otroligt kul med dig, fast det är synd att vi är så trötta. Jobbigt läge där va? ( ;) ) HAha ååh vad fuuuult! Men på fredag tar vi världen med storm och så kanske vi köper skor till mig och något kul till dig. HAHA! Undra om vi är bättre än alla andra? Ja det är vi nog. Jag känner att jag bara skriver men det är bra :) Puss hen knarkpastej!

    2009-07-29 | 20:31:05
  • Mari säger:

    We want knarkpastej Nynnar som en mongolid

    JAAAAAAAAAAAAAa verkligen äckel, jag tror din ligger och samlar damm hos mig eller har du hämtat den lille hemlösa?:O

    Ååååh vi är så mycket bättre det tror jag allt annars har något gått snett här i världen! Det är bra att du skriver jag gillar't

    Vi köper skor till dig något unikt fikt till mig, fikon? :D



    hejhej han e ball fane!<3

    2009-07-29 | 22:40:14
    Bloggadress: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: