MRIMTTSSON

Utkast på en Måndag vad är detta?

Kategori: allt å alla

Älskar denna bilden, Hur den är redigerad och tagen och allt med den... Haha

Måndag idag. Ganska bra sådan. Musik i skolan och sedan repning. Vi är ju pros på geraldine (Glasvegas) vid det här laget :) något förslag på bra låtar att spela i band? Många arbeten i skolan också, men jag tycker det flesta är helt okej utom No. Dock känns det som om jag kommer sänka mig i inprincip alla ämnen. Fast det är ju bara åttan än men ändå.

macaronarmband!

The KOOKS!
Gash! There Like These MF genius! And Luke Pritchard :) HughHarrisHughHarris...


Pete :)
Hoppas han blir ren från sitt sniffande snart så att the libertines kan återförenas... Det går ju rykten om det.
GO PETE!<3


Fotbollen har börjat nu också.., tränar tre dagar i veckan framöver :O


Höhö

Lite kul å veta kanske...
Jag hatar att...
  • rulla choklad bollar, men gillar dock att äta dem och göra smeten.
  • Blöta fötter i sand och sedan skor på det uuuh!
  • Jobbig saker.
Bara så du vet :D


Leopardrosett!
Jag vet inte vad det är med den frisyren men den är fin :)


My loverboys<333 BIGTIME!
Dom förgyller min vardag något otrolig. Fattar inte hur dom lyckas gör så bra musik :) Magasha säger jag bara!

Nu ska jag äta glass du vet sådan man åt när man var liten (alla fall jag). Tresmaker i ett, Päron, Vanilj och jordgubb. Fick ett sådant sug efter det :P Fast jag ska nog ta det lite lungt på socker fronten fram över. Det blir nog lite guldbaggegalan också :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha. vilket inlägg! Lööööv the leopard bow :D:D<3

    2009-01-15 | 18:28:32

Kommentera inlägget här: