MRIMTTSSON

Du och ...

Kategori: allt å alla


Agyness och Albert :D

Jaa another day in school :) Jag vet inte vad jag ska säga än att den var bra och att min mobil är CP.
Ibland funkar inte knapparna och den muppar loss helt, aah blir garnnn! 
Agyness och en modell för urban får mig att vilja klippa kort och att jag inte gillar mitt hår just nu förstärker det....
Ska jag kanske klippa lite kortare än vad jag har nu.... eller bara toppa?

 
Zoey, the shoutoutlouds tribe och kills.


Sommarnostalgi!

Jag saknar verkligen tills det är varmt och ljust så jag slipper min stövlar..... och vinterjacka.
Och så att jag kan ha hatt :D haha

Dagens klädsel var enkel...
Blåa jeans
Svart längre linne med ett grått mönster på, lite pippi wannabe liknande.
Ljus grå kofta
Bruna stövlar
Håret i en bulle och eyeliner
Ooooh!

 Det är ingen bra bild, men den bästa jag hade....

är det bara jag som ser fel eller är den andra bilden på Carl Bârat?
Made by moi, Min vägg och Kate Moss på framsidan av Vouge.

Asta La Vista!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Angående din frilla så tkr jag du är mkt fin i kort hår. Men du är liksom fin i typ alla frillor (kanske inte munkfriss. hihi) men du fattar nog vad jag menar :D Gör som du känner! Go girl

    2009-01-15 | 18:30:01
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: