MRIMTTSSON

When you were young and your heart was an open book

Kategori: allt å alla

Jag lyssnar på lugn inte jul musik, men som ger julkänslor. Haha
Om fyra timmar bär det av till Dals-Ed. Det ska bli kul. Snart ger jag nog mina föräldrar julklappar. Emma har redan fått sin julklapp som det fanns en röd plåtburk med anti-jul-piller i. Hon blev glad och det var sådan där goda choklad pluppar med hårt färgglatt sockerskal.
Idag har jag inte gjort så mycket. Men det har varit skönt. Tror jag ska redigera bilder och kanske rita. Packa och fixa måste jag med. Snart är 2009 slut och en termin kvar på skolan. Hm. Vad ska jag välja för gymnasie? Jag kanske vet eller inte.
.
Haha. Snö bilder! Tror det var iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii måndags.
Jag har en kärlek till suddiga skogsbilder med små ljusprickar.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

  • Malin säger:

    vilka fina bilder mari! ha det så bra i dals-ed (jag vet inte vart det ligger :S) och uddevalla! och god jul också. <3

    2009-12-23 | 13:16:51
    Bloggadress: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: