MRIMTTSSON

I know what I had to do so I played and escaped just like you.

Kategori: allt å alla

Ett armband jag gjorde i metrotältet. Jag saknar way out west!

Mustascher jag köpte för ett tag sen med Elin och Emelie.

Du tar kort på saker och ting som är i din närhet.
Mr. Ward spelar en sång för mig. Om kinesiskt och översättning.


Har gått i skolan i tre dagar nu. Helt okej. Jag är dock redann trött på allt tjat om mål och hålla kvar betygen. Det är nog lite dumt av mig. Imorgon är det skolfoto. Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig vilket kan vara bra. Har dock en aning. Aja vi får se. 
Grattis Skånings Alice!!!!!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    du var fin idag :d hoppas cp fotona blev bra :)<3

    2009-08-25 | 16:17:19
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/
  • elvisp säger:

    jag försökte använda mina på skolfottot ,men det gick inte för sig :(

    2009-08-29 | 13:16:04

Kommentera inlägget här: