MRIMTTSSON

Mapel Leaves, I thoughts she said make believes.

Kategori: allt å alla

Jens Lekman är mitt nya beroende.
I come running with a heart on fire.
Bob dylan<3 Andy Warhol bra konstnär men dum.
 
Så här ser min almenacka ut.
Shoes. Höhö lite redigerad. En aning för mycket.

Jag hatar allt. Känner mig dum. Allt är bra. Men ändå så himla dåligt.
Way out west var kul. Gbg-kalaset med. De senaste dagarna fina men trött. Alice grattis! Imorgon är det skola. Jag har hunnit med saker jag velat denna sommarn, men ändå inte. Jag har järnbrist och fel på mitt blod. Spelar trummor på Onsdagar klockan fyra från och med september. Saknar massa. Ska till läkaren på fredag antagligen. De vill ha mer prover. Att få en nål i armvecket är inget jag föredrar. Vet dock inte vad de vill. Läkarna och andra. Känner mig sviken. Men vad väntar jag mig och får skylla mig själv. Varför ska allt vara svårt? Det är livet.

Jag ska gå och lägg mig snart. Om jag kan.

Emma är fin på den näst översta bilden. Haha. Du är inte skyldig mig <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Orkar inte skola imorgon! :(

    Men hur vet du när du ska spela trummor ? Jag vet inte när jag ska ;o haha <3

    2009-08-19 | 23:11:05
    Bloggadress: http://annamedmera.blogg.se/
  • elvisp säger:

    du är så fin och kreativ!saknar dig,hoppas blod grejen fixar sig :(

    2009-08-20 | 12:54:28

Kommentera inlägget här: