MRIMTTSSON

En kvinna mot vietnamn kriget.

Kategori: allt å alla


Mina favorit bilder just nu och en sovande kvinna på ett tåg av Mark Riboud nu stava jag säkert fel på han namn för jag orkar inte kolla hur det stavas. Lat som man är. Nu ska jag skriva på mitt bild arbete om Henri Rousseau (icke fel stavning på namn). Han är verkligen märklig den där Rousseau. Målar djungel men har aldrig sett den. Han får den från sin fantasi, zoo, media och botaniska trädgårdar. Han är som ett litet barn, men allt för duktig på att måla. Han har till och med väckt mitt konst intresse. Hans målningar får jag visa någon annan gång.
Lööööööööööööve this song! fast Joel Alme har typ en annan version av den, blir förvirrad. Men det här är orginalet. Ifk har ju denna melodi som in marsch låt också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: