MRIMTTSSON

Ain't me babe

Kategori: allt å alla

Jag har två olika fäger på sockarna idag och ska träna om 20 min. Lyssnar på Bobban och är stressad för skolan och för att hinna gå på toa, mest det först nämnda. Jag har inte hunnit skriva p.g.a av mycket skola och annat. Vilken livslust man får av alla läxor och arbeten. Nästa vecka är det i alla fall elevensval musik, men sen tre veckor efter ska man ha fixat en prao. Hur det ska gå vet jag tyvärr inte.
Jaja för att bli lite glad är det kanske spelning på torsdag. Det var det i lördags, vår första. Gick gick bra om det inte vore för några saker, men det var ju den första så vem bryr sig.
Lite härliga bilder från helgen snodda från systerns vän Jessica.

Haha vilken min.

Oj två minuter tills jag ska åka hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: