MRIMTTSSON

VARNING! klagning. Zooey!

Kategori:


jag har varit upptagen med födelsedag, pinsamheter, konstiga kläder, kort, konfirmation, biblar, vänner, godis, presenter, fin rosa klocka, tårar, skratt och släktkalas. Det är min helg kan man säga. Någon gång i lördags blev jag en sömning konfimander och ska på konfa varanan helg. Nu är jag både trött och deprimerad av skola, trummor och för lite sömn. Och jag som ändå skriver en uppsats om hur man måste ha rätt balans mellan mat, sömn och träning. Åååh, jag måste rycka mig i kragen och springa nån dag. På torsdag är den kondistest på runt 5km så snabbt som möjligt, jag kommer dock dö ;)
nu ska jag äta.
ha det!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Hon är så söt :) Jag ska nog komma ut o springa idag... om jag kan vara så duktig xD Och massa grejer att göra med skolan. bhaaa så jobbigt. Puss!

    2008-09-01 | 16:55:45
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här: