MRIMTTSSON

Studiedag!

Kategori: allt å alla



För ett tag sen!

Jag åkte till min syster och luncha med henne. Hon har praktik på bengans och träffade Timo igår. Snacka om att jag var svartsjuk. Haha men jag har redan träffat han så det var inte hela världen. Sen träffade jag en vän och har varit hemma nu i nästan en timme. Jag har skjutit upp läxorna så nu får jag gör allt ungefär. 
Fick veta i måndags att det är no-prov nästa måndag och det är otroligt mycket man ska kunna. Usch no är nog ett av den jobbigaste som finns när det gäller prov. 
Det var meningen att jag skulle sova över till idag men jag stannade hemma för ingen av oss orka. Systern och jag såg istället Torkel i knipa HAHA! Jag vet inte riktigt vad man  ska säga om den hahaha.

Puss!

Dagens låt- The strokes- what happend
The strokes är nog ett av världens bästa band!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: