MRIMTTSSON

Gårdagen, Dagen & morgondagen...

Kategori: allt å alla

Innan jag börjar skriva måste jag säga påpeka en sak... The Federales är ju SKIT bra! De är ett par tjejer från västerås. De har en egen stil, kan fotografer och gör grymt bra musik. Du kan lyssna på dem här!

Gårdagen.
Vi redovisade vårat jobb om 50-talet genom att alla band spelade i matsalen när dem som inte hade rock 'n' roll åt.
Alla var också klädd i 50-tals kläder kul!kul!
Jag hade:
En rutig blus
En vit 50-tals kjol
Svarta snörskor
Vita virkade sockar
Ett vitt band i håret.

Idag:
Har jag varit med min kära vänner Elin & Anna. Det var meningen att vi skulle ha picknick men det spöregna ju så det blev inte av... :/

Morgondagen:
Till stan bär det av med Elin & Anna. Det blir nog glass i trädgårn också, Mysigt!


50-tals dagen.
image627

image628
Så här skulle jag viljat se ut idag. Jag har blivit kär i blommiga klännigar utan armar haha.
Ellen: bara så du vet jag tänker inte köpa sådan stövlar, jag vet ju att du vill ha sådana ;) <3

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Haha, ok ;D Vet aldrig när det blir av de där med stöveleri sakerna ^^

    2008-05-02 | 15:53:50
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se
  • Alice säger:

    Men fuck vilken bild på mig :S

    Men du alltid lik söt!! :)

    2008-05-19 | 08:21:49
  • Mari säger:

    Svar:
    Ellen. haha men du får allt ta å köpa det ;)
    Alice. Nej du är ju skit cool där :D jag vet I'm a Cutepie haha skoja sötnows

    2008-05-22 | 15:33:09
    Bloggadress: http://cerise.blogg.se

Kommentera inlägget här: