MRIMTTSSON

Världens sötaste blomklänning!

Kategori: allt å alla


Såg precis en liten flicka springa med världens sötaste blomklänning utan för mitt fönster!
på något sätt blev jag glad över det, det såg så fint ut ljuset från solen var perfekt!

Igår sprang jag runt och tog kort i min trädgård, efter att jag krälat, legat på marken och tagit kort på all växtlighet som finns typ fick jag genomlida flera myrbett och ett antal gröna smådjur, haha det sista var inte lika äckligt som det kanske verkar det var pyttepyttepyttesmå och satt på armen. xD

På lördagen gjorde jag muffins, Choklad med blåbär och Vanilj med Hallon, Mums!
jag solade även bena och såg på What's Happens in Vegas.

Under helgen bar jag ett par färgglad och mönstrade shorts och min hemmagjorda Håkan-tröja.

Idag ska jag nog vara med en vän :)

ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: