MRIMTTSSON

Rubriklös

Kategori: allt å alla

Shorts. omgjorda jeans och min favorit tröja från hm
Det ovan mina vänner är vad jag har på mig idag (och solbrända ben har jag också med olika nyanser av brunt). Man kan dock säga att det ser finare ut i verkligheten och att jag inte borde satsa på en karriär imon ritning för hand på paint

Header ska nog göras om i veckan blev inte så nöjd med den, eller vad tycker du? den blev lite konstig och halvdan.
Jag borde egentligen äta frukost nu istället för att sitta och filosofera i min gamla slitna fåtölj. Jag ska möta elin snart. Hon är allt fin hon Elin!

pusshej!

Kommentarer

  • Hannan säger:

    Hej! Tack för din fina kommentar. Det du skrev var väldigt snällt och det kändes lite bättre, tack! :-)

    Livet vore rätt konstigt om man inte levde i en berg-o-dalbana. Man lär sig av att må dåligt ibland också.



    Söt blogg du har!



    Ha det jättefint! Kram!

    2008-07-07 | 14:52:24
    Bloggadress: http://freakbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: