MRIMTTSSON

Liten Lista.

Kategori: allt å alla

Bild:
image605
Allmänt

Namn:
Mari
född: 29 augusti 1994
Familj: mamma,pappa & syster
Bästa årstid: sommar
Bästa jag vet: Ben&jerry, Musik & vänner
Värsta jag vet: äckliga saker, dumma muppar & lakris
Jag spelar: i band ,Gitarr, Fotboll och Trummor
Vad gör du nu? Jag gör denna listan och har ätit en banan
Vad skulle du egentligen behöva göra? öva på franskan

Favorit
Mat:
kornköttfärsås med spagetti eller ngt laxmoj min mamma gör.
Film: Greve av monte cristu, amille från monmarte, kalle & chokladfabriken m.fl.
Låt: Naive med The kooks m.fl.
Band: The kooks, Arctic monkeys, håkanhellström, många mer.
Plagg: blå Cheap monday jeans
Skor: mina nya vagabond och vita converse
Sak: Wayfarers (svarta), Trummor, högtalare och lite till.

Fem snabba.
Varmt/
kallt
Godis/Choklad
Svart/vit
Rock/pop
Thevoice/MTV

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Snygg bild;) Och du, vi åste starat igång bandet igen! spelar ju aldrig nu för tiden.. :( ;)

    2008-04-09 | 19:55:36
    Bloggadress: http://mademoisellevanille.blogg.se

Kommentera inlägget här: