MRIMTTSSON

Lista

Kategori: allt å alla

Hittade listan hos Sigrid.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Nej.
2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter som vanilgt tror jag
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Aaaa ibland 
4. Big Brother eller Sportnytt?
Inget av det.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Hmmmm......
6. Är du mörkrädd?
Ibland. Berör nog vart jag är.

7. Resmål som fascinerar?

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Igår till en kompis.

9.Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt. :D

10. Bästa stunden på dagen?
Eftermiddan och kvällen.

11. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil,plånbok och halstabletter.

12. E-post eller snigelpost?
Vet inte riktigt :S

13. Den senaste komplimangen du fick?
Att mitt hår va fint :)

14. Senaste gången någon skällde på dig?
Det kommer jag inte ihåg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: