MRIMTTSSON

Lååång lista

Kategori: allt å alla

Vilken svordom använder du mest?
jag svär inte mycket (hihihih) men i så fall jävla.

Äger du en iPod?
Japp!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

6.30 alla vardagar utom fredag då den står på 7.30
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nee
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både.
Vilken var den senaste filmen du såg?

lite på Italian job i söndags.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hmmmm jag ska vara lite tråkig och säga jag vet inte.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag brukar inte andvända  min CDspelare så mycket längre, men blandat.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Mjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja.
När var senast någon stötte på dig?
inga komentarer
Vad åt du till middag?
toast och sallad med mini tomater.
Använder du huvtröjor?
Inte ofta.
Kan du vissla?
Aaaaa
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja, när jag var liten

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Lite olika men spinnrock på Liseberg är kul

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Vet inte?????

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Charles änglar
Äger du några bandT-shirts?
Ja
När flög du senast?
Typ för något år sen.
Läser du för skojs skull?
Ja
Pratar du några andra språk?
Engelska, franska (inte flytande) och lite lite spanska
Har du gråtit offentligt?
Aaaaa
Har du en stationär dator eller en laptop?
Vi har en stationära (mamma och pappas) och jag å emma har var sin laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Va?
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Mmmm...Oftas
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej men jag om hål i örona räknas
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
vet inte

Kan du kasta macka?
Ja, men jag är inte jätte bra
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
popcorn eller choklad och dricka
Vem är din favoritlärare?
Jag har rätt många men Jack, Stefan, Marica m.m
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nej
Gillar du att flyga flygplan?
Ja
När sov du senast på golvet?
Hmmm. vet ej

Gillar du din boendesituation?
Aaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 och över
Äter du frukost dagligen?
Alltid.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland och ibland inte
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Ibland kanske
Vilken är din favoritfrukt?
 Har många.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Kanske
Tror du på liv på andra planeter?
Hmmmm.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Emma (http://mizzfrokenfraken.blogg.se/) tror jag.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Kanske både och.
Vad var det sista du åt?
Gurka
Gillar du senap?
Bläääh.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Japp
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan och mage
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nix
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det är störit (hihi)
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Vet inte riktigt men några tror jag.
Vad är du allergisk mot?
Pollen och kvalster (Damm)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej men min syrra är vegitarian.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Erik troligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: